Обмін та повернення товару

Наша компанія вкрай лояльно ставиться до питань обміну та повернення товару.

Категорії товарів, що підлягають поверненню та обміну

Належної якості – можна повернути, обміняти всі категорії товарів з цілою заводською упаковкою, в повній комплектації і без слідів використання. Виняток становлять товари, виготовлені під замовлення, наприклад, на які був нанесений фірмовий логотип або позначення компанії-замовника.

Неналежної якості – всі без винятку групи товарів, включаючи і виготовлені під замовлення.

Порядок повернення або обміну товарів при помилці комплектації замовлення

У разі виявлення помилки комплектації замовлення ми оперативно вирішуємо всі питання і, в разі підтвердження факту помилки, або повернемо гроші, або надішлемо відсутні товари за свій рахунок.

Порядок повернення товарів належної якості

Повернути/обміняти товари належної якості клієнт може протягом 14 календарних днів.

Повернення товару належної якості проводиться за рахунок коштів покупця, тим же способом яким він і був доставлений покупцеві. Повернення грошей здійснюється на IBAN клієнта в 3-денний термін після отримання товару назад на наш склад.

Для повернення товару належної якості необхідно зв'язатися з менеджером за вказаними на сайті телефонами і відправити товар на нашу адресу. Після отримання посилки ми перерахуємо гроші на ваш розрахунковий рахунок.

Порядок повернення товарів неналежної якості (брак)

Якщо пошкодження відбулися в момент транспортування, тобто з вини транспортної компанії — то відповідальність за товар переходить на неї. В даному випадку необхідно написати претензію в транспортну компанію, що здійснила доставку.

У всіх інших випадках при виявленні браку клієнт може повернути/обміняти товари неналежної якості протягом 14 календарних днів.

Повернення товару неналежної якості проводиться за наш рахунок, тим же способом яким він і був доставлений покупцеві. Повернення грошей здійснюється на IBAN клієнта в 3-денний термін після отримання товару назад на наш склад.

Для повернення товару неналежної якості необхідно зв'язатися з менеджером за вказаними на сайті телефонами.

Закон України від 12.05.1991 № 1023-XII «Про захист прав споживачів»