Доставка «Нова Пошта», «Укрпошта» або «Делівері», адресна та експрес доставка. Можливий самовивіз з нашого офісу. Більш детально дізнатися про доставку можна зв'язавшись з нашими менеджерами. Всі посилки страхуються на повну вартість.
Переказ на рахунок — оплата для фізичних осіб і ФОП. Ви отримаєте реквізити IBAN та інструкцію з оплати в смс. Найшвидший і зручний спосіб оплати.
Післяплата (наложка) можлива тільки при доставці через «Нову Пошту». Ви також оплачуєте послуги служби доставки за переказ коштів.
Оплата готівкою можлива при самовивозі товару з нашого офісу (адреса). Самовивіз доступний тільки за попереднім замовленням!
Ми виставляємо рахунок на оплату для вашої організації від ТОВ «Новопласт». Після зарахування коштів на наш р/р, відправляємо замовлення кур'єром, через служби доставки або видаємо в офісі на самовивіз. Для отримання товару потрібен оригінал довіреності.
Наша компанія вкрай лояльно ставиться до питань обміну та повернення товару.
Належної якості – можна повернути, обміняти всі категорії товарів з цілою заводською упаковкою, в повній комплектації і без слідів використання. Виняток становлять товари, виготовлені під замовлення, наприклад, на які був нанесений фірмовий логотип або позначення компанії-замовника.
Неналежної якості – всі без винятку групи товарів, включаючи і виготовлені під замовлення.
У разі виявлення помилки комплектації замовлення ми оперативно вирішуємо всі питання і, в разі підтвердження факту помилки, або повернемо гроші, або надішлемо відсутні товари за свій рахунок.
Повернути/обміняти товари належної якості клієнт може протягом 14 календарних днів.
Повернення товару належної якості проводиться за рахунок коштів покупця, тим же способом яким він і був доставлений покупцеві. Повернення грошей здійснюється на IBAN клієнта в 3-денний термін після отримання товару назад на наш склад.
Для повернення товару належної якості необхідно зв'язатися з менеджером за вказаними на сайті телефонами і відправити товар на нашу адресу. Після отримання посилки ми перерахуємо гроші на ваш розрахунковий рахунок.
Якщо пошкодження відбулися в момент транспортування, тобто з вини транспортної компанії — то відповідальність за товар переходить на неї. В даному випадку необхідно написати претензію в транспортну компанію, що здійснила доставку.
У всіх інших випадках при виявленні браку клієнт може повернути/обміняти товари неналежної якості протягом 14 календарних днів.
Повернення товару неналежної якості проводиться за наш рахунок, тим же способом яким він і був доставлений покупцеві. Повернення грошей здійснюється на IBAN клієнта в 3-денний термін після отримання товару назад на наш склад.
Для повернення товару неналежної якості необхідно зв'язатися з менеджером за вказаними на сайті телефонами.
Закон України від 12.05.1991 № 1023-XII «Про захист прав споживачів»